خدایا با من حرف بزن
 
درباره وبلاگ


به نام خدایی که دغدغه ی " از دست دادنش " را ندارم ...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 184924
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ

ماه من قدری تامل...!




 

خدایا با من حرف بزن

 

 

 

 

کودک نجوا کرد : خدایا با من حرف بزن

   

 

 

مرغ دریایی آواز خواند، کودک نشنید

   

 

 

سپس کودک فریاد زد : خدایا با من حرف بزن

   

رعد در آسمان پیچید ، اما کودک گوش نداد

 

 

 کودک نگاهی به اطرافش انداخت و گفت : ـ ـ ـ

 

 

 خدایا بگذار ببینمت


 

 

ستاره ای بدرخشید ولی کودک توجه نکرد

 

 

 

کودک فریاد زد : خدایا به من معجزه ای نشان بده

 

 

 

ویک زندگی متولد شد ، اما کودک نفهمید

 

 

  کودک با نامیدی گریست خدایا با من در ارتباط باش بگذار بدانم اینجایی

بنابراین خدا پایین آمد و کودک را لمس کرد ولی کودک پروانه را کنار زد ورفت



نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت5:28---11 شهريور 1394
سلام دوست عزیز
این با بقیه فرق داره--فقط یبار به این سایت سر بزن
با بقیه سایت ها فرق داره--یبار خودت ببین
انواع محصولات با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت..
یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ایران است..
فروشگاه اینترنتی جی تی
بزرگترین فروشگاه اینترنتی
انواع محصولات با تخفیف ویژه و قیمت باور نکردنی..
خرید آنلاین و پرداخت هزینه درب منزل
www.jiti.ir


maryam
ساعت15:01---3 خرداد 1390
az in cherto perta aslan khosham nemiyad
vali bazam misi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : Gity